tisdag 20 december 2011

Min önskelista


Det är kanske barnsligt att önska sig julklappar som vuxen (jag menar materiella klappar), men jag har i alla fall knåpat ihop en boklista och högtidligen lämnat över till tomten. Jag har förstås meddelat tomten att han måste välja 1-2 titlar! Man kan ju inte önska sig alla..det är för magstarkt. På listan finns så att säga ett urval så att ett visst överraskningsmoment ändå ingår..."Undra vilken bok jag får?"

Min önskelista:

Mia Ajvide, Mannen som föll i glömska
Karin Alfredsson, Pojke i hiss 54
Lena Einhorn, Siri
Kerstin Ekman, Grand final
Åsa Moberg, Väninnorna och jag
Johan Theorin, Sankta Psyko

Ok, och förutom dessa böcker skrev jag med små bokstäver att jag även kan tänka mig den sydkoreanska filmen Poesi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar