onsdag 30 mars 2011

Tidskrifter - en källa till njutning


Det är länge sedan jag prenumererade på någon tidskrift men nu har jag börjat. Vilken lyx det är när tidningen dimper ned i brevlådan! Jag kokar en kopp té, kryper upp i soffan och läser. Kanske har jag även citron- och ingefärschoklad nära till hands. Utbudet av tidskrifter är stort och nya dyker upp hela tiden. Ta dig tid att botanisera. Jag prenumererar på tidskriften VI läser – för dig som älskar böcker som utkommer sex gånger per år. Det är lite synd att den inte utkommer varje månad, men det är helt ok. Nu hinner jag verkligen läsa hela numret innan nästa kommer. Tidskriften innehåller reportage, boktips, artiklar – något för alla. Det finns en systervariant på denna litterära tidskrift; VI biografi – för dig som gillar spännande livsöden. Båda dessa bokmagasin ges ut av AB Tidningen Vi. Mer info hittar du på www.vilaser.se

Tidskrifter kan ju kosta en del och därför vill jag påminna om att biblioteken har en massa spännande tidningar och tidskrifter. Läs helt gratis! Ett annat tips är att önska en prenumeration i present.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar